penampakan entiti aneh di sebalik jerebu

watch_later
comment 8 Comments
Assalammualaikum dan salam 1 Malaysia :)

Seperti biasa tab-tab Chrome aku akan diisi dengan Twitter. 
Tengah skrol atas bawah atas bawah hahaha nasib baik kiri kanan, aku menjadi cuak. 
Ya, sangat cuak!



Kenapa?
Kerana disaat asap tebal dan kabus jerebu ini ada makhluk dan entiti yang tidak dikenali atau memang anda kenali telah wujud di angkasa. Adakah mereka mengambil kesempatan lepak-lepak di muka bumi semasa mata manusia dikaburi kelabu asap tebal? Atau sempena Tahun Melawat Malaysia 2014 mereka singgah sebentar di sini untuk membeli keropok lekor? Ataupun menyokong tindakan Ultras Malaya?

Beberapa gambar telah ditangkap oleh rakyat Malaysia yang prihatin dengan alam sekitar.


Nampak? Penampakan ULTRAsmalaya dan FAMonster sedang berlawan. Adakah ini sambungan main baling-baling bom asap di stadium kelmarin untuk protes. Anggaplah Ultraman sokong Ultras Malaya dan Monster sokong FAM. Kita lihat sahaja nanti siapa yang menang! Hahahaha.


Hurmm. Yang ini aku tak berani komen. Tapi aku tahu kenapa akhirnya beregu badminton berpecah! Hahahaha.

Yang penting aku salut dengan skil manusia-manusia yang mengambil kesempatan mengaplikasikan keadaan semasa untuk menjadi bahan gurauan santai mereka. Akan tetapi aku harap kesihatan dan kehidupan kita tidak terjejas dengan masalah jerebu ini. Dan tak lupa sebagai rakyat Malaysia aku tak mengamuk, cuma agak marah dan terkilan dengan adanya negara sebelah yang suka membakar sesuka hati. Lain kali fikir sedara kat sini okay!

Jerebu Surutkan Kuasamu
avatar

memang tak boleh blah arr..dah la baca post ni waktu malam...ada la cuak sikit -_-

delete 4 March 2014 at 02:26
avatar
Amir Khalis person

hahaha bukannya hantu pun :D

delete 4 March 2014 at 07:26
avatar
Zam

gambar no2 tu..... erm ermm ermmmm

delete 4 March 2014 at 09:50
avatar
Amir Khalis person

ermm ermm hahaha pemain badminton :D

delete 4 March 2014 at 10:19
avatar
Amir Khalis person

kreatif memanipulasi keadaan :D

delete 4 March 2014 at 10:20
avatar

adoihai...kelakarlah..

delete 4 March 2014 at 14:00
avatar
Amir Khalis person

kelakar yang mana tu?

delete 4 March 2014 at 14:03



sentiment_satisfied Emoticon