kuetiau DOLI dan kenangan

watch_later
comment 4 Comments
Assalammualaikum dan salam 1 Malaysia :)


Walaupun aku sokong JDT tapi aku takkan lupa Taiping, Perak.
Tempat kelahiran. Hahaha. Kalau dulu mak mendukung anak, sekarang anak lagi besar!

Gambar ini ketika aku dan keluarga lepak makan kuetiau paling terkenal di Perak iaitu KUETIAU DOLI. Kesedapan jangan ditanya. Memang sedap. Yang penting mengimbau masa silam aku ketika kecil dahulu. Ditambah pula air bali ais yang menyejukkan tekak. Perggghhh. Dan alhamdulillah sambil kami bersantap hujan telah membasah bumi.

Aku tak tau nak cakap apa huhu.

Menggamit kenangan :)

avatar

walaupun ayie orang Taiping, tapi tak pernah lagi makan kuetiaw doli ni,
sadis x dengar?hehehe =)

delete 16 March 2014 at 02:11
avatar
Amir Khalis person

takpe takpe ada masa lagi hahaha :D

delete 16 March 2014 at 10:49
avatar
Amir Khalis person

sila ke gerai berhampiran untuk menghilangkan lapar :D

delete 16 March 2014 at 16:45



sentiment_satisfied Emoticon