jangan buat fitnah dan lawak bodoh #PrayForMH370

watch_later
comment 7 Comments
Assalammualaikum dan salam 1 Malaysia :)

Tiba-tiba aku teringat. Bulan lepas aku ada terbaca satu entri dari blog Buasir Otak
Mengenai penyebaran kisah palsu kapal terbang terhempas.


Aku tak berani buat konklusi tetapi hanya berdoa yang terbaik.



Oh ya! Kenapa aku tak tulis entri mengenai tragedi MH370?
Sebab aku takut aku akan sebar fitnah. Biarlah pihak kerajaan dan MAS yang memberi fakta. Aku dah naik meluat baca tragedi ini yang dikaitkan dengan kisah politik kemudian dibuat lawak kurang bijak. Biarlah aku baca lawak hambar dari Sukan Star daripada aku baca lawak kurang bijak yang mempersendakan tragedi ini.




#PrayForMH370
avatar

Sbb takde kesedaran sivik...sbb bukan family dorang yg ada dalam flight tu..manusia skrg..agama pun boleh buat main..ini kan pulak nyawa org

delete 9 March 2014 at 09:54
avatar

kejam ! tu yg boleh ckp.. xde sifat sensitiviti.. ape la perasaan waris dalam pesawat tu.. mesti sedih dgn kenyataan yg dieorang dok tulis kat media sosial..hurmm..

delete 9 March 2014 at 10:41
avatar

sedih tengok mereka yang tak tahu apa-apa membuat andaian yang teruk sebegitu rupa....huhu apapun #PRAYFORMH370

delete 9 March 2014 at 10:42
avatar
Amir Khalis person

semoga mereka semua berubah nanti :D

delete 9 March 2014 at 13:45
avatar
Amir Khalis person

huhu cuba kalau yang kena itu antara ahli keluarga mereka baru tahu apa erti sensitif

delete 9 March 2014 at 13:46
avatar
Amir Khalis person

yeah! #PRAYFORMH370

delete 9 March 2014 at 13:47



sentiment_satisfied Emoticon