Aku Blogger Baru 2014

watch_later
Assalammualaikum dan salam 1 Malaysia :)

Aku Blogger Baru 2014 - Top Blog MY

Sila klik kain rentang di atas jika anda rasa anda juga sama seperti saya.

Sekalung apresiasi buat Hasrul Hassan kerana menyediakan platform ini.

Yup! Saya masih baru. Masih mencari cara telatah.
Menyedari tulisan belum petah. Macam pena patah.
Ada bunyi yang buat aku punah bagai kena panah.
Ku peduli tak perlu bercanggah mereka mudah aku berpayah.
Kayuh pelan sebelum parah karyaku aku yang perah.
Ada yang tak yakin bisakah aku bermadah.
Nah, peduli rasa marah.
Aku tahu ini stailku jadi ku masih terus tak berpatah arah.
Ambil yang jernih jangan membantah.
Jangan terlalu agung konon mahu titah.
Ku perintah segala tambah.
Jika culas cari aku minta cambah.
Kan jemawa hilang kita sama dididik sekolah.

Apa aku merepek? Hahaha kalau tak faham abaikan. Okay serius.

Kenapa aku berblogging? Klik sini.

Entri-entri aku dibahagikan kepada (klik jika minat) :

A.K - Karya yang diterjemah kepada lagu dan video.
Azamasters - Kisah aku dan kelas tersayang.
Cerita Di Dunia - Cerita pelbagai aku dan duniawi
Lukisan - Lukisan aku yang amaturpiece
Naluri Muslim - Aku juga muslim
Nota Berguna - Nota aku kongsi seluruh pelajar
Permainan - Bila aku bosan aku main.
Pujangga - Karya aku dan rumah sukan.
Sajak - Kemerepekan hiperrima.
SAMURA - Sekolah yang membangunkan aku.
Segmen dan GA - Segmen dan GA yang aku sertai
Seniman - Seniman yang aku hargai karya mereka.
Singgah Blog - Apabila aku singgah dan rajin.
Sukan - Obesiti aku pun minat sukan.
Superhero Fantasi - Aku memang minat superhero.
Tangan Gatal - Konon-konon penulis lirik.
Utusan Muka Buku - Kopi pasta dari Facebook.

Semoga aku, kamu, kita bahagia di sini dan sana :)
avatar

As-Salam. Terima kasih kerana sudi join segmen saya ni ..

Senarai nama blogger baru yang menang wnag tunai telah ada ... jadi singgahlah. Mana tahu mungkin anda salah seorang daripada 5 pemenang bertuah tu....

www.hasrulhassan.com

delete 6 March 2014 at 01:02
avatar
Amir Khalis person

waalaikummussalamwarahmatullah...

yeay nombor 9 dua kali dipilih :D

terima kasih :)

delete 6 March 2014 at 07:20
avatar

assalamualaikum amir...selamat bersegmen yer...:)

delete 6 March 2014 at 15:47
avatar
Amir Khalis person

waalaikummussalam warahmatullah terima kasih :D

delete 6 March 2014 at 15:49
avatar
Amir Khalis person

terima kasih sudi follow sini :D

delete 7 March 2014 at 12:41
avatar

Hi, blogwalking here :) hehe, btw, awk ni aliran sastera ke ? :D

delete 8 March 2014 at 11:50
avatar
Amir Khalis person

terima kasih jalan-jalan sini hahaha saya aliran sains tulen :D

delete 8 March 2014 at 13:01
avatar

hai amir...adam blogwalking kat sini.,.... menarik juga!

sabdapelangi.blogspot.com

delete 19 May 2014 at 05:04
avatar
Amir Khalis person

Terima kasih sudi blogwalking sini :)

delete 19 May 2014 at 09:52
avatar


peluang perniagaan Dalam bisnes top up semakin meluas dan berpotensi berkembang maju dari masa ke semasa. Peluang perniagaan nie terbuka kepada siapa sahaja tanpa mengira had umur, kedudukan status, tidak kira anda bekerja tetap atau tidak. Ianya terbuka kepada sesiapa yang ingin mencari pendapatan secara kecil-kecilan atau besar-besaran. Boleh jadi suatu hari bisnes topup menjadi pekerjaan tetap anda.. dengan income yang anda puas hati.. IN SHAA ALLAH.. dengan usaha anda..Daftarlah sekarang !

sesuai untuk :
# pelajar IPT. Sebab apa ?. saya juga pernah menjadi seorang student IPT. Duit PTPTN memang tak cukup. Kita sebagai student juga mempunya keinginan untuk berbelanja . BETUL ATAU TIDAK ?
# peniaga kedai runcit(TAK PERLU CHARGE RM 0.50 KEPADA PELANGGAN SEBAB DARI TOPUP YANG ANDA RELOADKAN KEPADA PELANGGAN ANDA SUDAH DIBERI KOMISYEN) disini anda mungkin mempunyai kelebihan. sebab apa ?. dari apa yang saya perhati dan telah saya survey. kebanyakkan penjual topup dari kedai2 runcit mengenakan charge tambahan 0.40/0.50 dan sebagainya kepada setiap pelanggan yang membeli topup sedangkan anda tidak.
# penjawat sektor kerajaan dan swasta yang menginginkan income tambahan
# penganggur terhormat yang tidak mempunyai sebarang income/pendapatan

MEMPERKENALKAN !!!
Part Time Bisnes (Topup) - Pakej Agen..

Pakej Agen Topup Paling GEMPAK..
Yuran Terendah, Profit @ Keuntungan Tertinggi Di Pasaran..


Produk Yang Disediakan :-
* umobile
* Digibill
* Celcombill
* digi
* digisidd
* altelpin
* xoxpin
* maxis
* Digisocial
* Digisabahsarawak
* Molpin
* redtonebill
* merchantrade
* digiinternet
* Buzzme
* xox
* italkpin
* idflexi
* celcom
* Digibroadband
* tron
* umobile bill
* clixterpin
* friendsipin
* tunetalk
* maxisbill
* NJOI
* maxishoticket
* Bangladesh Flexi
* Nepal Flexi

Utility Bill :-
* Astro Bill

UNTUK INFO LANJUT BOLEH SMS/WECHAT/WHATSAPP 0177259260 24 JAM. PANGGILAN TELEFON TIDAK DI GALAKKAN KERANA TERIKAT DENGAN KERJA
ATAU
BOLEH LIHAT TERUS DI LAMAN WEB BERIKUT
http://i2isyah92.wix.com/bisnestopupgempak

delete 17 September 2014 at 16:20



sentiment_satisfied Emoticon