Pujangga 4 2012

watch_later

Tamatlah sudah sesi persekolahan 2012.
Masa berlalu begitu pantas tanpa kita sedari dan ia pun berlalu pergi.

Alhamdulillah syukur sepanjang saya berada di tempat 'baru', 
saya telah diletakkan dalam PUJANGGA 4, sebuah dorm yang mempunyai senior yang paling baik antara semua batch 29 yang lain dan paling penting semuanya ranker!

Walau bagaimanapun, selamat maju jaya kepada :

Asyraf Ali a.k.a Ateng

Amir Aryad a.k.a Obam

Azhan Kamarulzaman a.k.a Gaddafi

Hafiz Amin  a.k.a Buyak

Insyaallah kalian semua mendapat kejayaan yang diidamkan.


Hari terakhir B29 dan B30

Freestyle

Aspura & Aspuri

Bukan Untuk Dijual!

B29

KD 2012 - Acap Ali

Ketua Rumah Pujangga B29 - Obam

Pakar BM - Azhan

Pengerusi Pustakawan - Buyak

B30

Akan ke BGN - Syafiq

KD 2013 - Wahideen

PKD 2013 - Haziq

Ahnaf's Mart 

Saya tahu saya 'bupel' - Irfan

Pengerusi Biro Seranta 2013 - Fikri

Pencatur Profesional - Bahiyudin

Atlet Pujangga - Winston

Penjaga Putramart - Ochunk

Misi 9A+ - Fadil

.....dan yang pastinya saya juga ahli Pujangga 4.
Semoga persahabatan kita akan kekal sehingga tamat riwayat hikayat.

#Selamat Datang B31#

Klik gambar di bawah untuk ke grup Muka Buku Pujangga 4 :



sentiment_satisfied Emoticon