AYSK gegarkan Youtube

watch_later
comment 4 Comments
Assalammualaikum dan salam 1 Malaysia :)

Baling balik lagi semula dengan rakaman-rakaman dan cebisan memori yang aku jumpai dan temui dalam Youtube. Kali ini aku search atau mencari 'AYSK'. Akhirnya, dalam carian tersebut dapatlah aku tonton kisah silam nan lapuk dek hujan malah lekang dek panas kerana aku sendiri yang seakan melupai semua itu. Aku bukanlah orang yang akan memaparkan segalanya tapi aku adalah orang yang menceritakan sesuatu. Yup! Sesuatu yang berharga untuk aku, kamu dan kita semua. 

Okay, cukup-cukup aku merepek kalau rajin mainkan rakaman ini dan carilah aku hahahaha. Cara bezakan paling mudah dan berkesan ialah carilah lelaki yang berbadan besar dan kalau tak jumpa juga carilah paling besar antara mereka. Dengan ini kita mulakan dengan lelaki sebab aku lelaki sejati bukan bapuk aku anti bapuk.


Tup tup tup aku terjumpa sekali video khas yang dibuat untuk aspuri batch aku. Hahaha nak gelak pun ada tapi zaman Myspace memang cenggini agaknya. Sekarang aku rasa mereka bertambah swag!


Tak lupa ahli-ahli dorm Tok Gajah yang beraksi tanpa aku untuk lagu Bunkface!


Konkusinya:

Kawan mana yang tidak rindu kawan?

masih ingat cabaran Kak Leha untuk PMR



sentiment_satisfied Emoticon