apabila aku minat k-pop

watch_later
Assalammualaikum dan salam 1 Malaysia :)

Sebenarnya kering idea nak tulis apa malam ini. Jadi disebabkan sampai sekarang aku tak tahu apa tajuk lagu dan siapa penyanyi lagu korea yang setiap rangkap akan disertai yeah aku menulis entri ini. Lagu tu sedap tapi kadang-kadang macam mual juga bila asyik blablablabla yeah blablablabla yeah tapi kengkadang macam comel je yeah dia tu hahaha. Jadi sesiapa yang tahu tolong bagitau aku okay!

Bercerita pasal kecomelan, aku rasa pelakon korea yang lebih comel dari Siti Nur Enjoy yang kasi empat bintang ialah

Aku suka betul tengok cerita Gumiho ni. Kecomelan Miho taklah segedik perempuan yang letak bunga raya besar atas kepala dalam cerita Ryujin Juwara.

Seterusnya kalau lagu aku suka lagu mamat ni

Crooked!
Aku pun tak faham apa yang dia mengarut atas pentas. Tapi disebabkan ada aliran hiphop dan aksi dia yang macam Lil Wayne sewaktu aku tengok MCountdown di 8tv.

Secara konklusinya aku taklah minat kpop tapi aku lebih minat pada perempuan yang comel dan lagu yang best + awesome + layan. Aku bukanlah jenis yang tergedik-gedik sarangheyo sarangsemut saranglelabah. Aku tak kisah kalau perempuan minat K-Pop. Asalkan berpada. Menurut pemerhatian aku paling top sekarang EXO betul ke?

Tapi yang aku pasti blogger feminin yang tak layan kpop ialah:


dan


Nanti anda kliklah link tu. Sudah pasti terjamin tiada muka plastik korea bergelimpangan dalam template mereka. Salut! Bukan aku tak salut orang yang letak gambar mamat korea tapi alangkah bagus kalau korang letak gambar yang berfaedah. Macam abang kacak kita:


Kpop dan mercun pop berbeza
avatar

Gambaq Gumiho tu dia cakap "Masidaaa" (dengaq cam mashita) hahahaha ! betul weh aku minat jugak korea , takbleh nak nafikan depa memang best kan , tapi tuuu laa , apa2 punn benda, kita kena bersederhana kann , haha xD

Aku ada kawan muka macam gumiho ! serius tak tipuu hahaha

delete 1 March 2014 at 08:23
avatar

like like like this entry! :D
#166 follow sini . *peace

delete 1 March 2014 at 09:38
avatar
Zam

layan skit je k pop ni.. light2

delete 1 March 2014 at 10:07
avatar

Gumiho cumel! haha... Layan gak lagu GD tu. best juga.

delete 1 March 2014 at 12:33
avatar

weyh !! aku minat jugak , cite my girlfriend is a gumiho , best siot,, lagu nye lagi lah best , haha ! ringtone gua skarang , hihi BTW , nice blog , lawatlah blog saya pulak , ,mawarjane.blogspot.com =D

delete 1 March 2014 at 12:52
avatar

dulu minat tapi sekarang tak minat dah..sebab umur makin meningkat kot.hehehe

delete 1 March 2014 at 16:04
avatar
Amir Khalis person

mesti comel wooo :D

delete 1 March 2014 at 20:25
avatar
Amir Khalis person

terima kasih daun keladi
kerna sudi follow sini :)

delete 1 March 2014 at 20:26
avatar
Amir Khalis person

haha saya layan dua benda atas tu je :D

delete 1 March 2014 at 20:26
avatar
Amir Khalis person

memang best lagu dia :D

delete 1 March 2014 at 20:27
avatar
Amir Khalis person

shubidu bidu wasso *cenggitulah lagunya
btw trimas :D

delete 1 March 2014 at 20:28
avatar
Amir Khalis person

proses kedewasaan :D

delete 1 March 2014 at 20:29
avatar

sy pun xfhm peminat kpop ni..haha..btw , sy penah tgok cte my girlfriend is gumiho tu..boleh la comel..hee..=)

delete 1 March 2014 at 22:48
avatar
Amir Khalis person

tapi sidi pun comel juga :D

delete 2 March 2014 at 01:56
avatar
Amir Khalis person

boleh la tu masih comel hahaha gumiho tetap comel :D

delete 2 March 2014 at 01:57



sentiment_satisfied Emoticon