Selamat Tinggal Cuti

watch_later
Setelah bertapa selama seminggu dirumah,,,
akhirnya aku akan ke asrama,,,,
yup! ke asrama,,,
tapi kali ini aku akan menuntut ilmu ke sekolah baru,,,
sebuah sekolah berasrama penuh!!!

***

Aku berharap di sekolah baru,,,
rakan baru,,,
dunia baru,,,
cikgu baru,,
segalanya baru bagi aku,,,
segalanya akan berjalan dengan lancar....

***

Kepada makyang dan ayahnda,,,,
ayop tak akan sia-siakan pengorbanan anda berdua,,,
insyaallah ayop akan buktikan pada mereka yang tak percaya untuk kali ketiganya,,,
SPM!!!

***
High School Klang tak akan hilang dalam ingatan,,
disitulah aku berdebat,,
pidato, sajak, puisidra, rugbi, tarik tali,
lontar peluru, drama, choral speaking, battle of the band,,
pengawas, dan sebagainya,,,,
tak lupa juga memorial bersama AYSK,,,
debat, koir dan bersama sahabat handai,,,
terima kasih cikgu-cikgu,,
terima kasih kakitangan....

***

Aku berharap aku tak akan jadi seperti kacang lupakan kulit,,,
aku berharap akan menjadi harimau yang meninggalkan belang dimana bumi yang ku pijak,,,
SELAMAT TINGGAL CUTI!!!

#Cuti tanpa gaji#



sentiment_satisfied Emoticon