Satu Lagi Karya Kebosanan Aku

watch_later
Di saat ini aku akan tulis sebuah lirik,,,,,,
lirik ini aku harap dapat diterima,,,,
siapalah aku sebagai seorang manusia yang tidak sempurna,,,,
nama lagu ini ialah Lukisan Hati....

Punah aku mendengar
segala fitnah terhadapku
semua cerita tentangku
kadangkala ku bertanya apakah lukisan hatiku
jiwaku
ragaku
mengagumi emosinya

Ikut rentak santunnya 
teringin seketika hidup dalam jasadnya
namun aku tahu
apa kelebihan
apa kekurangan
masing-masing

Cipta kekalutan atas niat sendiri
masih tak difahami apa yang diperkata
asal ada jiwa
pastikan dikacaunya
aku dah terkena
lukisan hatiku musnah
kadangkala ku bertanya apakah lukisan hatiku
jiwaku
ragaku
mengagumi emosinya


Ikut rentak santunnya 
teringin seketika hidup dalam jasadnya
namun aku tahu
apa kelebihan
apa kekurangan
masing-masing.



sentiment_satisfied Emoticon