saya bukan blogger top wahai Diva AA

watch_later
Assalammualaikum dan salam 1 Malaysia :)

Dua tahun lepas -- aku sangat noob dalam dunia twitter. 

Tweet pertama aku ialah retweet tweet Aaron Aziz hahaha. Kemudian, aku suka tweet pada Shila Amzah tapi tak pernah dijawab. Sedih kan? Huhuhu. Tapi ada satu band yang follow aku dan pernah beberapa kali jawab tweet aku, Black and Parallax. Dan petang tadi, hahaha ada artis balas tweet aku.



Dan tahu apa beliau jawab?
Hahahaha kan dah kena! 

Ye Diva AA saya tahu saya bukanlah blogger yang terkenal. Saya tak Top dan sesungguhnya saya tak tahu nak guna sabun Top untuk basuh baju sebab biasa saya pakai Attack yang cecair kalau bawa ke asrama. Itu kalau ada duit lebih sikit. Kalau pokai saya pakai sabun ketul yang kasar tu je hahaha. Paling mudah guna sahaja sabun-sabun basuh baju yang ditinggalkan oleh orang lain.

   

Oh ya tak ya!

Bercerita mengenai basuh baju dan sebagainya teringat pula akan kehidupan di universiti selepas ini. Alhamdulillah aku telah berjaya temuduga hari itu dan mendapat kursus tersebut. Tapi cuak juga dengan kursus atau course tersebut sebab dengar cerita yang masuk semuanya kacak dan cun-cun. Adoi, siapalah diriku ini jika nak dibandingkan dengan mereka. Aku sempat juga search di Google mengenai kampus tersebut. WOW! Kebanyakan artikel adalah mengenai hal benda keras. Dan tahun lepas sampai trending di twitter #prayfor______. Tak mengapa. Niat aku nak ke sana untuk menuntut ilmu. Bukan nak mengorat awek. Eh eh eh aku tak gatal ye hahaha.

Usha-usha tempat melalui Google Image.

 

Aku mula mendaftarkan diri di sana pada 01.06.14.

Doakan aku berjaya dan matang tak menggatal :P

Belajar bersungguh jangan main-main Yop :)
avatar

LOL..ni cerita tweet ke sabun ke nak sambung belajar? hahaha

delete 20 May 2014 at 09:42
avatar

:: hahaha .. pndai selit 3 topik dalam 1 cerita :)

delete 20 May 2014 at 11:30
avatar
Amir Khalis person

Hihihi malas nak buat entri banyak-banyak kasi tepat, padat dan mutakhir :D

delete 20 May 2014 at 12:14
avatar
Amir Khalis person

Mudah hehe tak perlu ada entri dalam draft :)

delete 20 May 2014 at 12:15
avatar

ayobb kau masuk mana?? u mana kau dapat. ak malas la pula nak baca entri kau yg lepas hahaha.

delete 20 May 2014 at 14:24
avatar
Amir Khalis person

hahaha aku tak sebut dalam blog aku akan ke mana atau dapat course apa

delete 20 May 2014 at 15:12
avatar

haahahaha . "top kerr" . nyampah pn ada AA ni . haha

delete 20 May 2014 at 18:02
avatar

hahaha kan dh kena dgn AA.
tahniahh amir :p

delete 20 May 2014 at 18:21
avatar
Amir Khalis person

walaupun orang menyampah tapi bakat dia dalam bidang pengacaraan hebat

delete 20 May 2014 at 18:28
avatar
Amir Khalis person

terima kasih terima kasih hahaha saja je aku nak nyakat :D

delete 20 May 2014 at 18:29
avatar
Amir Khalis person

Hai senior hihi :3

delete 21 May 2014 at 16:50
avatar

3 dalam 1 entri ni..Double A tu biarkanlah dia dengan dunianya tersendiri...hehe

delete 21 May 2014 at 19:31
avatar
Amir Khalis person

Macam milo juga 3 in baru sedap hahaha sengaja saja nak nyakat Diva hihi :3

delete 21 May 2014 at 20:38
avatar

ya ampun. yang kau gegatal nyakat diva tu kenapa? bhahaha.
dia tu tajam kalah pisau.
all the best kat uitm nanti. jangan menggatal yop. haha

delete 22 May 2014 at 12:24
avatar
Amir Khalis person

Saja nak merasa diva juga hahaha :3
Terima kasih good luck untuk kau juga kat palam :D

delete 22 May 2014 at 12:29
avatar

Diva AA memang... haha. btw welcome to Lendu.. well , kalau tak salah.. course interview ni sama ada mascomm/tesl/grafik (ke ade lagi??)... hehe. Selamat jadi budak Part 1. Big welcome (:

delete 25 May 2014 at 21:31
avatar
Amir Khalis person

Hihi hai senior :D

delete 26 May 2014 at 00:58
avatar

hahaha kasar gile diva ni. aku pulak yang sentap

delete 27 May 2014 at 16:07
avatar
Amir Khalis person

Haha rileks sahaja

delete 28 May 2014 at 01:10
avatar

Dari top blogger ke twitter ke sabun dan lastly ke universiti.. haha
kelakar pula tapi menarik, bittaufiq di sana,
kalau niat betul inshaaAllah apa org cakap pun tak mengapa kan? ^^

delete 28 May 2014 at 12:28
avatar
Amir Khalis person

Terima kasih. Insyaallah :)

delete 28 May 2014 at 14:27
avatar

pergh, diva AA retweet :)

delete 28 May 2014 at 16:34
avatar
Amir Khalis person

Walaupun suka capslock dan agak mengada tapi dia agak frenly suka reply tweet orang haha cubalah :D

delete 28 May 2014 at 20:35
avatar
Amir Khalis person

Glad to have found your comment here.

delete 7 June 2014 at 15:08
avatar
Anonymous

Hi. Kat lendu ada diploma apa je tahun depan. Tq

delete 4 October 2014 at 17:16
avatar
Amir Khalis person

Hi. Setahu saya untuk tahun saya ada masscomm, art and design, office management, tourism, tesl, mdab. Tahun depan tak tau lah pula.

delete 6 October 2014 at 13:55



sentiment_satisfied Emoticon