sakit jasad, seksa rohani dan letup neuron

watch_later
comment 5 Comments
Assalammualaikum dan salam 1 Malaysia :)


Ini adalah muka kegelapan dan kepenatan setelah tamatnya MDS. Apa itu MDS? Minggu Destini Siswa atau boleh aku takrifkan sebagai satu minggu yang membuatkan sakit jasad, seksa rohani dan meletupkan neuron. Hahaha tiadalah sekejam itu cuma bagi wanita gedik mereka akan pengsan, nangis 7 hari 7 malam dan menyebabkan eye bag. Kejam? Tak lah... Aku chill sahaja. 


Siapa kata kehidupan menuju menara gading susah asyik makan megi sahaja? Tak lah... Cuma kalau aku ada kertas biru cetak pemandangan bukit dan wau dalam 2 ke 3 keping dapatlah beli air mineral dan roti gardenia. Apa guna PTPTN? Gunanya ialah beli makanan atau minuman yang anda teringin dan nikmatinya dengan penuh perasaan. Contohnya macam gambar di atas. Kasi licin bro.


Kelas aku belum mula. Induksi pun belum. Tapi aku harap minda, hati dan jasad aku sudah mula. Siapa tak nak pakai selempang merah jambu diakhir nanti. Siapa tak nak lihat lelehan air mata kegembiraan ibu bapa. Siapa tak nak Astro atau Media Prima tawarkan kerja. Eh hehe. Doakan kejayaan aku di sini.

T_T bila boleh balik

avatar
Anonymous

Aside from the tax reduction benefits, you will also be helping
the needy. Go over the bill and ask the company
to refund you if it does not match the list you asked for earlier.
9 is the Toyota Corolla, freshly redesigned for 2014
but not yet distancing itself from its aged predecessor in the sales race.


Here is my weblog; performance auto carrier baby coupons ()

delete 13 June 2014 at 20:21
avatar
Amir Khalis person

merepek untuk hidup :)

delete 13 June 2014 at 20:23
avatar

same here...kepingin sangat nak pakai selempang tu... haha
Bicara Tentang Semua

delete 16 June 2014 at 20:40
avatar
Amir Khalis person

Insyaallah kita boleh 😊😁

delete 16 June 2014 at 22:24
avatar
Amir Khalis person

Terima kasih kerana menjemput :)

delete 24 June 2014 at 14:46



sentiment_satisfied Emoticon