Ayop - Cubaan Suara

watch_later
Assalammualaikum dan salam 1 Malaysia :)

Tatkala sengaja merekod dan mengedit lagu memecah kebosanan.

---


Aku perusah bila ramai yang perusa
aku lulus periksa buat kali ketiga
namun malangnya mata tak bergaya
terasa kini hilang rasa pada minda
sudah tiada daya bagai hilang mahkota
dulu segalanya tapi kini atas pagar
berpijak atas bumi baru aku sedar
setiap perkara berpaksi aku perlu belajar
bernasib baik lagi belum sedut cigar
paru-paru masih segar warna belum pudar
pantang dicabar walau terkadang gentar
elak main kelar jadi gaduh aku hindar
jalan perlu lurus tak boleh tersasar
habitatku merata pernah desa pernah bandar
diajar pergi pasar bahan apa masih bugar
diajar jati diri mesti kental macam askar
pertimbangan harus tepat rujuk pada dasar
hidup macam roda takkan pernah mendatar
ingat setiap rukun wajib perlu akur
jangan pernah ingkar nantikan tersungkur.

Ayop!
Ini cuma cubaan pertama.
Test mic.

---

Sebarang komentar amat dihargai :)

Sesuka hati :P



sentiment_satisfied Emoticon