ucapan raya sebelum raya

watch_later
Assalammualaikum dan hai!

"Seriuslah weyh dah nak raya?" bisik kecil hati ini.

"Seriuslah weyh raya seminggu lepastu terus final exam?" hummmm.

Huhu avocado beb. 
*Guna avocado sebab pishang tak cukup pishang*

---

Soalan biasa sebelum raya:

1. Tahun ni raya baju kaler apa?
2. Tahun ni raya kat mana?
3. Tahun ni nak beli/buat kuih apa?

Soalan biasa time raya:

1. Bila nak bawa bakal? (Ingat senang ke macam bawa bekal?)
2. Bila nak kurus? Hahaha hanattt
3. Sekarang study mana?

Soalan biasa lepas raya
:
1. Duit habis kat mana eh?
2. Mana letak tabung haritu?
3. Dah tanya study mana tu bagilah duit raya huhuhu

---

Kepada semua yang sedang membaca ayat ini Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin!

Eh baca lagi ke tuuu?

Hambarnya penulisan aku.



sentiment_satisfied Emoticon