LALUAN.

watch_later




Uuuoo
Aaaaa

Beri aku laluan
Beri aku laluan

Cukup masa untukku
Cukup masa aku berlalu
Dah ku mahu berhenti
Depresi dan obsesi
Menghantui diri ini

Beri aku laluan
Jalan yang tak berkesudahan

Aku dah bosan
Ku perlukan
Semangat untuk diri

Jalan ini akan terus aku gagahi sampai ke mati
Walaupun banyak halangan onak dan duri
Ku tak kisah ku takkan berhenti
Macam ada pistol di kepala
Di dalam otak ini semakin bercahaya-haya
Bila masa lagi aku nak pergi
Bila ku ingatkan tiada siapa di sisi
Aku sendiri
Lihat ke dalam cermin ada aku sendiri
Aku freestyle dalam lagu ni
Cuma katakan apa yang aku rasa
Suasana kini berubah

Suasana kini berubah
Jadi beriku laluan
Berikan aku laluan

Laluan ya ya ya

Huh
Apa lagi?
Entah
Okay
Haha
Shhh

---

2 G. GarageBand dan Gaya Bebas haha.



sentiment_satisfied Emoticon